Forum Elektronika Samochodowa

Pełna wersja: CMD
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam

jestem laikiem kupilem sobie CMD
lezy juz ponad rok ...inwestycja w kolege nie wypalila ....
licencja na nowe aktualizacje nie zostala wykupiona
a wiec za chwile uplynie kolejny rok ... a u nich trzeba placic za kazdy rok czy sie chce czy nie .....4 tys pln rok w rok

zabawka dziala bez nowych aktualizacji-do pracy na starych zabawkach nie wymagana...wiec moge robic wsio do 2011 marzec albo kwiecien nie pamietam- wersja master

czy jest ktos w lodzi kto podejmie współprace albo czy na odleglosc przekaże mi wiedze co i jak ??

"robilem" autka placac za obrabianie plikow ... cos mi sie zdaje ze to jakies gotowce ....
sam fleszer wiem ze to nie wszystko
program do map tez moge kupic ..ale czy ktos mi pomze to ogarnac....
jesli jestes z lodzi skontasktuj sie z witkim oklesinskim ick tuning moze sie dogadacie ja bym to odsprzedal i mial problem z glowy
odsprzedać ...albo znaleść kogoś do współpracy kto poprowadzi za rączke ,
jeśli odsprzedać -to poprosze cene na PW
jeśli współpraca -to też ewentualnie PW
Witka znam .. ale on tez ma cmd wiec wapie zeby chcial mi podarowac wiedze.......
wiedzy ci nie podaruje ale wspolpraca pewnie jak najbardziej
Tylko znam moze ze 2 osoby w polsce co robia dobrze reszta to na gotowych skryptach jedzie, protekta z olsa tez mozna latwo po kim s rowalis, ( 2 bajty na krzysz...)