Witaj na forum elektronikasamochodowa.net

Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
multimetr mastech my 68 & uni-t ut 107
#1
Witam. Zamierzam kupić multimetr. Rozważam zakupienie dwie opcje : mastech model my68, lub firmy uni-t ut107. Który z wymienionych mierników byście polecili?
Odpowiedz
#2
Mam unita z interfejsem rs 232 i co moge powiedziec zlego to jedynie to aby uwazac z pracami na deszczu jak kazda elektronika nie lubi wilgoci,jak zamoknie to przeklamuje ale to tylko raz tak mi sie stalo,po za tym sprawuje sie dobrze
Odpowiedz
#3
a jakieś inne ciekawe propozycje mierników w podobnym przedziale cenowym?
Odpowiedz
#4
W podobnym przedziale cenowym to za dużego wyboru nie masz. Jeśli masz do dyspozycji taką kwotę to kupuj tego Unita podstawowe rzeczy tym obmierzysz. A może lepiej kupić UT-203 cęgowy? Zależy do czego potrzebujesz i czym już dysponujesz, bo nie sądzę aby był to podstawowy przyrząd warsztatowy.
Odpowiedz
#5
źle tą ująłem. Nie jestem koniecznie ukierunkowany tylko i wyłącznie na miernik w takim przedziale cenowym. Jeśli będzie jakaś propozycja na miernik za wyższą kwotę ale będę wiedział, że warto wyłożyć te "parę złotych więcej" to taką opcję również rozważę.
Odpowiedz
#6
Jeżeli ma być do podstawowego pomiaru napięcia , sprawdzenia przejścia (rezystancji), test diody to kolego może UT-203 - masz dodatkowo mozliwość pomiaru prądu rozrusznika, a może się przydać. Do większości sygnałów to już raczej oscyloskop. Jeśli potrzebny Ci typowy uniwersal to weź tego unita którego wymieniłeś. Nie jest drogi, a coś tam już posiada.
Odpowiedz
#7
Ja z kolei uważam, że kupowanie miernika bez autorange w dzisiejszych czasach jest nie porozumieniem. Zdaję sobie sprawę z tego, że czasem to przeszkadza ale zawsze można to wyłączyć i przejść na manual. Natomiast brak tej funkcji w niektórych momentach wku.... niemiłosiernie. Ja zakupiłem sobie UNIT 70B, teraz widzę, że jest trochę drogi ja dałem za niego troszkę ponad 200 i jest to najlepszy miernik jaki miałem a miałem też dużo droższe. Jeżeli będziesz brał coś z stajni UNIT to pamiętaj o dobrych bateriach inaczej strasznie przekłamują.
Odpowiedz
#8
Dzięki bardzo kolego KEYZOR na pewno rozważę opcję zakupu tego miernika bo wydaje się dość ciekawy. a powiedz mi jaka jest różnią między 70B a 70A lub 70C.
Odpowiedz
#9
70A jest pozbawiony funkcji autorange czyli generalnie odpada. Natomiast modele C i D nie posiadają pomiaru temperatury za to mierzą indukcyjność i szerokość wypełnienia impulsu czego nie robi B. Jednak zasadniczą różnicą miedzy modelem B a C i D jest inny wyświetlacz, ten w C i D mieści znacznie więcej informacji i jest bardziej czytelny. Ja wybrałem wersje B ze względu na to, że mierzy temperaturę dla mnie jest to bardzo ważne. Jeżeli zaś szukać złotego środka to trzeba by uderzyć w serię 71 modele od B w w górę.
Odpowiedz
#10
Wielkie dzięki za wyczerpującą wypowiedź. Myślę że podjąłem już decyzję i zakupię 70B. Nie pozostaje mi nic innego jak kupić i czekać za kurierem. Jeszcze raz dzięki.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

tuning-files.org