Witaj na forum elektronikasamochodowa.net

Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Testery diagnostyczne
#1
Witam zakładam ten temat żeby użytkownicy mogli wypowiedzieć sie na temat swoich testerów takich jak :
launch
KTS
AUTOBOSS
CARMAN
REFLEX
V-POD
DELPHI
CDIF/2
MAGNETI MARELLI
TESTER TECH
Odpowiedz
#2
delphi miałem na testach 3 tygodnie całkiem fajnie tylko komunikacja po bluetoth zrywała
trochę skromy jaak na kasę wtedy chcieli jaakieś 10 tys, francuzy w miarę dobrze,vw slabiej

launch kiepskie tłumaczenie lepiej angielskiego używać ,ostatnio sporo dopisują język poprawiają
renault słabo,peugeot sporo funkcji wiele nie dział
ogólnie launch za tą kasę lepszy chyba niż delphi
chyba że delphi poszli ostro bo ja z 1,5 roku temu mialem

salus lepszy niż poprzednie cena wyższa rzadziej ma problemy z komunikacja i robi więcej ze spisu systemów
cdif w peugeot potrafi wywalić konfiguracje bsi w kosmos,sasiedzi mają ciągłe problemy róznej maści
mają już z rok i mówią że teraz dołożyliby jeszcze raz tyle na coś innego

kts 200 kompletna kicha za 13 koła ,polowe nie robi chyba że mamy uszkodzony
dość że bieda w parametrach to często wogóle nie łaczy
w podstawowej wersji zero kabli tylko obd i uniwersal za te pieniądze smieszne
kts w wyższym wydaniu te jako przystawka chyba 550 to całkowicie inny sprzęt
oczywiście każdy pomocny wiadomo nie ma idealnego universala

reflex podobno rewelacja ale niech się wypowie kto używa lub używał
Odpowiedz
#3
Używam cdif/2, jak za tą cenę to sprzęt dobry na początek, ale na dłuższą metę trzeba liczy na colepszego.
Launcha używałem za granicą, jest dobry ale na japończyki, amerykańce no i oczywicie chiny, ale europejczyki jeszcze nie dopracowane
Odpowiedz
#4
x431 za taka kase to nic lepszego i bardziej uniwersalnego nie kupisz. Uzywam od 3 lat i jak dla mnie rewelka.

Kts520 slabiej niz x431 wypada ale wiadomo polskie tlumaczenie (dla mnie nie ma roznicy polskie angielski) No i duzo wiekszy ekran jak ktos postawi 19", Funkcje ktore mozesz wysterowac bez wpisywania nr adaptacji albo blok ktory chcesz podejzec tego brak w x431.

WOW mialem na probie 2 tygodnie - TOTALNA KICHA zeby mi w g4 1,6 silniku nie zrobil adaptacji przepustnicy to jest dla mnie tragedia (mialem z palmem moze dlatego problemy)
Odpowiedz
#5
ja mysle ze grupy vag , nawet nie ma co wspominac , bo to sie robi czym innym
co powiecie o refleksie ?
Odpowiedz
#6
Używam KTS 550. Urządzenie niby uniwersalne, z niektórymi markami nie zagada, nawet europejskimi. Funkcje zróżnicowane, grupa VW spoko, PSA i RENAULT ciut gorzej, JC prawie zero. Niestety nie mogę polecić tego urządzenia. Myślę, że do prostej diagnostyki polegającej na odczytywaniu błędów, programowaniu przepustnic itp lepiej kupić oddzielnie testery do konkretnej marki, chociażby najtańsze z allegro a na to samo wyjdzie albo lepiej. Należy również nadmienić że opłata roczna za aktualizację programu ESI, niezbędnych do pracy z KTS swoje kosztuje. Kilka przydatnych wskazówek, informacji w ESI jest, ale za tą kasę to jest śmiechu warte. Tak na prawdę, żeby to urządzenie dobrze działało to należy zgromadzić masę kabli, które swoje kosztująSad Jak jest komplet, to w końcu okazuje się że KTS nawet w połowie nie sprosta możliwościom komputera z serwisu autoryzowanego konkretnej marki.
Odpowiedz
#7
Ja mam AUTOBOSS,i myślę że tak naprawdę w pełni zadowolonych użytkowników któregokolwiek z testerów nie ma,albo jest ich nie wielu.Boss pięknie łapie Bmw,forda,francuzy,japonczyki też,amerykany na poziomie serwisowym.Ale,no właśnie ale zdarza mu sie nie łączyć z jakims pojazdem z nie wiadomego powodu,wtedy wypad do kolegi,actia i jest ok.
Odpowiedz
#8
x431 za taka kasę to nic lepszego i bardziej uniwersalnego chyba nie ma do tego coś do japończyków
do VW wiadomo
tak że za ok 20000 można już z wiekszościął aut pogadać
Odpowiedz
#9
KTS np: 540 z wbudowanym multiplekserem elektronicznym to w zakładzie "Mechaniki pojazdowej" nie elektroniki, bo nie wyobrażam sobie na dzień dziśiejszy warsztatu zajmującego się mechaniką ogulną bez testera na stanie.
Jak ktoś poskłada głowice, odpali motor i "lampka od silnika zapali to szybko może się dowiedzieć o której wtyczce zapomniał albo co nie łączy.
W/g mojej opinji to taki " elektroniczny młotek i przecinak w zielonym pudełku "
Wszystkie funkcje bezpieczne nigdzie nie namiesza, a i sis poprowadzi za rączkę
"Bo to nie jest sprzęt dla elektronika tylko dla mechanika."
Odpowiedz
#10
lindon masz sporo racji ale cena też zaporowa pewnie ze 22 tys z esi
za to pewnie launch i autoboss zrobi więcej a ze kts ne namiesza to prawda
za to launch może
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

http://www.ecutester.pl/