Witaj na forum elektronikasamochodowa.net

Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sprinter 906 biegi
#11
Nie jestem mechanikiem jak zdejmę tą pokrywę to będzie tam olej czy sam sterownik brak kanału na takiego busa więc będę musiał go podnieść widzę że w aucie leży duży lewar więc może zaglądali.
Odpowiedz
#12
W pierwszej kolejności spuszcasz olej później miska, w środku złącza sterownika skrzyni masz śrubę, po jej odkreceniu wyciagasz przejściówkę to plastikowe co wystaje na zewnątrz skrzyni, przekarecasz i musi wyjść, potem śruby trzymające sterownik hydrauliczny i wychodzi całość z płytą sterownika, uważaj przy złączu nie szarp na siłę bo polamiesz.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#13
Ok dzięki za takie info spr w poniedziałek.
Odpowiedz
#14
Ja bym tam raczej sprawdził uprawnienia do jazdy w parametrach rzeczywistych.
Odpowiedz
#15
Uprawnienia są takie.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#16
Mam pytanko czy uprawnienia są ok i co tu ewentualnie spr od strony elektroniki i dlaczego nie ma błędów lub skrzynia nie chodzi np trybie awaryjnym ,bo będę musiał oddać do mechanika brak warunków na ściągnięcie miski .
Odpowiedz
#17
Zaznacz dana wartość rzeczywista i wciśnij F7 bądź ikonę 'i', myślę że sam będziesz mogl zinterpretować czy są ok Smile
Odpowiedz
#18
Tak robiłem wcześniej i moim zdaniem są raczej ok.
Odpowiedz
#19
Nie są ok, powinny być wszystkie na tak, sprawdź kodowania ezs i cdi pod kątem rodzaju skrzyni biegów, wyczyść vgs'a spersonalizuj na nowo.
Odpowiedz
#20
Było trochę czasu więc podł starkę w ezs nie sperselizowana blokada kierownicy bo założony emulator , w cdi kodowanie automat ,kodowania moją starką raczej nie zrobię bo tam trzeba będzie zrobić kodowanie scn coding online. Chyba że się mylę.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

http://www.ecutester.pl/